Daudznozaru kompānija Daugava vairs neizmantos klientu kartes, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

Likvidējot karšu sistēmu, cenas produkcijai paliek tādas pašas, kādas bija klienta kartēm. «Mūsu patērētāju gaidu pētījums liecina, ka 91% pircēju atlaižu karti aizmirst mājās un nākas maksāt pilnu cenu par pirkumu vai arī pārdevējām nākas iegaumēt tūkstošiem pastāvīgo pircēju sejas, tāpēc no 1.jūnija nolemts no apgrozības izņemt klientu kartes. Klientu karti jūnijā var atgriezt visos veikalos Daugava, saņemot 1 Ls atlaidi pirkumam. Karšu sistēmas vietā tiek ieviesta efektīva atlaižu stratēģija, kas attieksies uz katru pircēju. Mēs negribam kategorizēt cilvēkus šķirās, jo visi, kas iepērkas mūsu veikalos, tāpat ir mūsu klienti,» uzsver Aigars Vaivars, DK Daugava saimnieks.

Viņš stāsta, ka pavasarī aktualizējās bažas par programmu Rasa, kas ļauj VIDam ar staļiniskām metodēm analizēt pirkumu apjomus un salāgot tos ar ienākumu apmēru, līdz ar to daudzi pircēji atteicās no karšu lietošanas. Uz Daugavas kartēm gan tas nav attiecies, jo karte bija tikai jāuzrāda pārdevējam, nevis jāfiksē sistēmā, tomēr pircēji arvien biežāk teikuši, ka karte nav līdzi. Uzņēmējs piebilst, ka šajā gadījumā iegūs visas puses, jo beigsies juceklis ar cenām, dažādas atlaides attieksies uz visiem pircējiem, un makā būs vairāk vietas naudai. Pašlaik SIA DK Daugava piena un maizes produktus var nopirkt 39 tirdzniecības vietās. Daugavas produkcija Latvijas tirgū tiek nodrošināta jau 20 gadus. Savukārt DK Daugava dāvanu karte netiek izņemta no apgrozības.