Pateicoties labvēlīgajiem laika apstākļiem jūlijā, salīdzinot ar jūniju, dzērienu realizācija Latvijā pieaugusi par 6%.
Pagājušajā mēnesī ūdens pārdots par 142% vairāk nekā mēnesi iepriekš. Salīdzinot ar pagājušā gada jūliju, Vichy ūdens pārdošanas apjomi palielinājušies par 31%, DB informēja a/s Aldaris izpilddirektors Tomass Panteli.
«Esam novērojuši, ka gaisa temperatūrai palielinoties virs 25 grādiem, pieaug tieši atspirdzinošo bezalkoholisko dzērienu patēriņš, bet alus realizācijas kāpums tad nav tik ievērojams. Tomēr viena no pagājušā mēneša patīkamākajām tendencēm ir strauji pieaugošais alus patēriņš tieši bāru, kafejnīcu un restorānu segmentā, norāda T.Panteli.
Alus realizācijas apjomi kafejnīcu, bāru un restorānu segmentā jūlijā palielinājušies par 63%, salīdzinot ar jūniju, un tas ir par 17% vairāk, salīdzinot ar attiecīgo mēnesi pērn. Visticamāk, šo tendenci vēl esot pāragri uzskatīt par sava veida ekonomikas atveseļošanos, tomēr tas esot pozitīvs signāls.
T.Paneli skaidro, ka laba ziņa alus darītājiem esot arī jūlijā vērojamā tendence, ka pieaug tā saucamā Premium segmenta alus patēriņš un samazinās stiprā alus patēriņš. Ļoti labi pārdošanas rādītāji vērojami tādiem alus zīmoliem kā Aldaris Dūmaku, Aldaris Senais, Carlsberg, Zelta Black, un alus dzērieniem D Light.
Tomēr par kopējām tendencēm un tirgus atlabšanu vēl esot pāragri spriest. Reālā situācija būšot redzama tikai rudenī, kad pārdošanas rādītājus ietekmēs tikai reālā patērētāju pirktspēja nevis labvēlīgi ārējie laika apstākļi.