Pasaules trešais lielākais apģērbu mazumtirgotājs Hennes & Mauritz (H&M) gada pirmo ceturksni noslēdzis ar neto peļņu 2,7 miljardu Zviedrijas kronu (aptuveni 210 miljonu latu) apmērā, vēsta BBC.
Aizvadītā gada attiecīgā laika posmā H&M strādāja ar 2,6 miljardu Zviedrijas kronu (aptuveni 202 miljoni latu) lielu peļņu. Kompānija norāda, ka šogad peļņu ietekmējušas augstās izejvielu cenas.
Tomēr kompānija norāda, ka, neskatoties uz ar cenu pieaugumu, H&M turpinās strādāt, lai uzlabotu piedāvājumu. Tāpat H&M pavēstīja, ka nākamgad nāks klajā ar jaunu veikalu ķēdi.
Db.lv jau vēstīja, ka H&M šogad Latvijā gatavojas atklāt savu veikalu. Zīmola veikali tiks atvērti rudenī tirdzniecības centros Galerija Centrs un Alfa.
Abiem H&M veikaliem plānoti daudzstāvu risinājumi: t/c Alfa - divu līmeņu, bet t/c Galerija Centrs – trīs līmeņu, kuros pircējiem būšot pieejams pilns zīmola piedāvājums – sieviešu, vīriešu un bērnu apģērbi. Katra veikala platība būs ap 2000 m2.
Iepriekš lielveikalu apsaimniekotāja SIA Linstow Center Management (LCM) Iznomāšanas un attīstības direktors Mārcis Budļevskis Db.lv pastāstīja, ka LCM bija jārod iespēja piedāvāt zīmola konceptam atbilstošus risinājumus un platības.
«Cienot savus sadarbības partnerus un esošos nomniekus, mēs centāmies atrisināt situāciju maksimāli pozitīvi visām iesaistītajām pusēm. Atsevišķi zīmoli paši izlēma pārtraukt savu darbību, piemēram, 100% Sports veikals Alfā, daži veikali mainīs savu atrašanās vietu tirdzniecības centrā, bet ar atsevišķiem nomniekiem, diemžēl nāksies pārtraukt sadarbību – Galeriju Centrs atstās XL Pelmeņi un Moskitoo, bet Alfu - UGGO un Trendexpress,» sacīja M. Budļevskis.