Visos SIA Linstow Center Management apsaimniekotajos tirdzniecības centros vakanto tirdzniecības platību apjoms ir niecīgs. Runājot par tirdzniecības centriem, kuros savus pirmos veikalus Latvijā plāno atvērt H&M - Alfā brīvu platību nav, bet Galerijā Centrs - 3,3% brīvu platību.

To biznesa portālam db.lv pastāstīja SIA Linstow Center Management Iznomāšanas un attīstības direktors Mārcis Budļevskis.

Vaicāts, no kuriem veikaliem abi tirdzniecības centri atbrīvosies, lai atrastu vietu H&M, viņš stāstīja: «Tā kā gan t/c Galerijā Centrs, gan t/p Alfa H&M veikali tiks atvērti esošajās tirdzniecības centru telpās, turklāt tie atradīsies vairākos stāvos, LCM bija jārod iespēja piedāvāt zīmola konceptam atbilstošus risinājumus un platības. Cienot savus sadarbības partnerus un esošos nomniekus, mēs centāmies atrisināt situāciju maksimāli pozitīvi visām iesaistītajām pusēm. Atsevišķi zīmoli paši izlēma pārtraukt savu darbību, piemēram, 100% Sports veikals Alfā, daži veikali mainīs savu atrašanās vietu tirdzniecības centrā, bet ar atsevišķiem nomniekiem, diemžēl nāksies pārtraukt sadarbību – Galeriju Centrs atstās XL Pelmeņi un Moskitoo, bet Alfu - UGGO un Trendexpress

«Ar dažiem veikaliem panākta vienošanās, ka sadarbību turpināsim pēc laika, tiklīdz atradīsim piemērotas platības, piemēram, Rito t/p Alfa, kā arī Double Coffee un City Men & Women Galerijā Centrs,» norādīja Budļevskis.

Viņš skaidroja, ka «prioritāri tiek izvēlēti tie nomnieki, kuru potenciāls ģenerēt tirdzniecības centra apgrozījumu ir lielāks, un arī attiecīgi gatavība un spēja savlaicīgi  norēķināties par telpu nomu un to saistītajām izmaksām - pārliecinošāka».

Tirdzniecības centru apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) vakar oficiāli apstiprināja, ka viens no pasaulē populārākajiem apgērbu tirgotājiem Hennes&Mauritz (H&M) ienāk Latvijas tirgū. Jau šā gada rudenī tirdzniecības centros Galerija Centrs un Alfa tikšot atvērti šī zīmola pirmie veikali.

Abiem H&M veikaliem plānoti daudzstāvu risinājumi: t/p Alfa -  divu līmeņu, bet t/c Galerija Centrs – trīs līmeņu, kuros pircējiem būšot pieejams pilns zīmola piedāvājums – sieviešu, vīriešu un bērnu apģērbi.  Katra veikala platība būs ap 2000 m2.