«Ražots Kurzemē» varētu nostiprināties kā mazo un vidējo ražotāju kopīgs tirgus ierocis, ceturtdien informē laikraksts Dienas bizness.
Pirmo reizi zīmols Ražots Kurzemē būs redzams izstādē Balttour, taču mārketinga plāns paredz zīmolu popularizēt visu gadu un interese par to ir negaidīti liela, laikrakstam stāsta Lejaskurzemes Tūrisma informācijas biroja (LTIB) vadītāja Monta Krafte.
Zīmols izveidots un reģistrēts, lai palīdzētu amatniekiem un mazajiem ražotājiem popularizēt savus ražojumus izstādēs, gadatirgos un izcelt Kurzemi kā vēsturisku Latvijas novadu. Ar šo zīmolu Balttour izstādē Kurzemes stendā būs jau Latvijā populāri ražojumi - Užavas alus, Vītolbergu siers, bitenieka Jāņa Vainovska medus, Saldus gotiņas, kā arī mazāk zināmi.

Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!

Populārākie
- Šo ceturtdien beidzas parakstīšanās Invego obligācijām ar 11 % gada likmi
- Pieprasījums aug, cenas kāpj – vai šis ir īstais brīdis iegādāties mājokli?
- Liepājas ostā par 23,09 miljoniem eiro plānots pārbūvēt piestātni
- Banku darbība atgriežas 70. gados – cilvēciska pieeja mūsdienīgā tehnoloģiskā izpildījumā
- Everaus Kinnisvara uzsāk obligāciju publisko piedāvājumu