«Šīs bija vissarežģītākās vēlēšanas manā mūžā. Ar to es domāju gan sabiedrisko noskaņojumu, gan situāciju ekonomikā, gan Latvijas pozīciju starptautiskā kontekstā, gan mediju sadrumstalotību utt. Tāpēc - jā, varēja būt labāk, bet varēja būt arī daudz sliktāk,» intervijā Lietišķajai Dienai norāda Ēriks Stendzenieks, kurš šogad veidoja apvienības Par labu Latviju (PLL) reklāmas kampaņu.
«PLL gan Andra Šķēles, gan Aināra Šlesera personā bija kļuvusi par grēkāzi, uz kuru norakstīt visas šodienas sabiedrībā pastāvošās problēmas, kas tā, protams, nav. Vēlēšanās ikviena uzvara sevī nes sakāvi un ikviena sakāve - uzvaru. Jau pavisam drīz vēlētāji saskaras ar realitāti un šī realitāte nebūt nav labvēlīga uzvarētājiem,» klāsta Ē. Stendzenieks, piebilstot, ka viņš absolūti neapskauž valdību, «kurai būs jāpieņem lēmumi pretrunā ar visiem tiem solījumiem un paziņojumiem, ar kuru palīdzību viņi ir uzvarējuši».
Runājot par to, cik pareizi viņaprāt bija apvienot vienā sarakstā LPP/LC, Ē. Stendzenieks norāda: « Tīri cilvēcīgi es domāju, ka šī savienība ir kā MasterCard logo ar diviem rimbuļiem. Tur ir sektors, kas pārklājas un sakrīt, un ir arī sektori, par kuriem cilvēku domas dalās. Vieni saka - es balsotu par Šķēli, ja ne tas Šlesers, bet otri - es par Šleseru, ja ne tas Šķēle.»

Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!

Populārākie
- Pieprasījums aug, cenas kāpj – vai šis ir īstais brīdis iegādāties mājokli?
- Baltijas tehnoloģiju universitātes sadarbosies aizsardzības tehnoloģiju attīstībā
- Liepājas ostā par 23,09 miljoniem eiro plānots pārbūvēt piestātni
- Banku darbība atgriežas 70. gados – cilvēciska pieeja mūsdienīgā tehnoloģiskā izpildījumā
- Everaus Kinnisvara uzsāk obligāciju publisko piedāvājumu