Jeep Wrangler piešuj sev kravas kasti

Auto
2019. gada 12. jūlijs 10:48

Paredzams, ka 2020. gada otrajā pusē arī Eiropā tiks sākta jaunā Jeep Gladiator pikapa tirdzniecība.

Svaigākais Jeep jaunums tiks atrādīts Jeep Camp 2019 pasākuma ietvaros, kas šīs nedēļas nogalē norisinās Itālijā, Dolomītu kalnu kūrortā San Martino di Castrozza. Skaidrs, ka uz pasākuma lielāko zvaigzni, jauno Gladiator pagaidām var tikai paskatīties, toties vēl nedaudz iepriekš radās iespēja izmēģināt šā brīža aktuālo Jeep modeļu klāstu. Nelielai atkāpei var minēt, ka uz Jeep Camp 2019 šogad plāno ierasties vismaz 1600 Jeep fanu ar 800 Jeep zīmola automobiļiem. Uz Jeep Camp 2019 plāno doties arī kaislīgākie Jeep autoentuziasti no Baltijas.

Uzbūvē savu pilsētiņu

San Martino di Castrozza kalnu kūrortā, kas atrodas aptuveni divu stundu braucienā no Venēcijas, 2018. gada nogalē plosījās postošas sniega vētras, izbojājot tik piemīlīgo meža ainavu un izgāžot pat simtgadīgus kokus. Postošās dabas parādības sekas vēl 2019. gada vasarā ir redzamas. Daļu no masveidā izgāztajiem kokiem Jeep izmantoja sava pasākuma vajadzībām, proti, uzbūvējot kalna piekājē īpašu Jeep nometni, kā arī izveidojot šķēršļu braukšanas vingrinājuma rampas. Viens no pasākuma pamatuzdevumiem – atkal kaujas apstākļos testēt mūsdienu Jeep modeļu bezceļu spējas. Tās joprojām ir līmenī. Nenoliedzami, vislielāko uzmanību piesaistīja jaunais Jeep Wrangler. 

Arī šo rindu autors lielāko uzmanību veltīja tieši šim modelim. Ar jauno Jeep Wrangler Rubicon var vēl un vēl vizināties pa stāvām un dubļainām nogāzēm un tikpat droši braukt lejup pa izdangātām kalnu stigām. Vispatīkamākais ir tas, ar kādu vieglumu Jeep Wrangler izpilda šos vingrinājumus. Apautam ar kārtīgām dubļu riepām, tam nav bail no ne no kā. Starp citu, ar dubļu riepām uz gluda ceļa auto arī brauc komfortabli un droši, tomēr vislabāk Wrangler jutīsies tur, kur ceļi nebūs tik gludi. Priekšā nedaudz sarežģītāki braukšanas apstākļi - no klasiskās piedziņas pieslēdzam klāt arī priekšējo tiltu. Braukšanas apstākļi kļūst vēl izaicinošāki un ar klasisko pilnpiedziņu nepietiek – aktivizējam pazemināto režīmu 4L. Kļūst vēl baisāk – pieslēdzam priekšējo vai/un aizmugurējo diferenciāļa bloķētāju un turpinām ceļu. Fantastisks piedzīvojumu auto! Tas, ka virsbūvi, līdzīgi kā Lego no klucīšiem, var izjaukt un pēc tam tikpat viegli salikt atpakaļ, ir vēl viena Wrangler firmas zīme. Skaidrs, ka ar šādu virsbūves konstrukciju negaidiet, ka automašīnas salonā, pat braucot pa gludu ceļu, valdīs klusums. Protams, ka ne! Trokšņu daudzums ir tikpat jūtams kā buru laivā, taču visi šie trokšņi salonā Wrangler būtībai pat ļoti piestāv.

Visu auto apskatu lasiet 12. jūlija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.