"Interneta veikals ar preču piegādi līdz durvīm un tagad arī mobilā lietotne ir mūsu krīzes mācības," teic virtuves trauku un piederumu ražotāja "Fissman" Latvijas pārstāvniecības direktore Kristīne Ginķo. Savu piekto 110 kvadrātmetrus plašo veikalu Latvijā ražotājs atver
2.jūnijā tirdzniecības centrā "Origo".
K. Ginķo informē, ka piektā veikala atvēršana uzņēmumam
bija plānots solis, kuru vīrusa Covid-19 krīze par diviem mēnešiem
piebremzēja, savukārt mobilās lietotnes izstrādi, tieši pretēji
- krīzes situācija ir stimulējusi.
"Telpu
nomas līgums ar "Origo" tika plānots jau pusgadu iepriekš.
Katra jauna veikala atvēršana nozīmē investīcijas, kurām mēs
gatavojamies laicīgi. Jaunatvērtā veikala izveidē investēti ap
95 tūkstošiem eiro un tas ir šobrīd plašākais zīmola
veikals Latvijā," stāsta "Fissman" vadītāja.
Jaunais
veikals tirdzniecības centrā "Origo" tiks atklāts 2.jūnijā. Tur būs pārstāvēti vairāk nekā 2 tūkstoši preču vienību.
"Joprojām pati populārākā prece ir pannas, bet esam novērojuši,
ka krīze ir būtiski mainījusi pircēju paradumus, proti, tagad
pērk vairāk dārgākās preces, izvēlas rūpīgāk un meklē
kvalitāti. Jūtams, ka iedzīvotāji vairāk gatavo mājās, jo
audzis pieprasījums pēc piederumiem cepšanai, aksesuāriem, kā
arī virtuves nažiem. Šajā pavasarī daudz vairāk tiek pirkti arī
termosi un ūdens pudeles. Interesants novērojums, uzkrītoši
pieaudzis ir pircēju – vīriešu skaits," stāsta zīmola
vadītāja Latvijā.
Tāpat
uzņēmums ir novērojis, ka pēdējo divu mēnešu laikā ir
dubultojusies interneta veikala aktivitāte.
"Jaunizstrādātajai mobilajai aplikācijai
FISSMAN LV ir iespēja izvēlēties gan latviešu, gan krievu valodu
un tā ir piemērota gan iOS, gan Android sistēmām," stāsta "Fissman" Latvijas biroja vadītāja.
Jaunatvērtā
veikala apmeklētāji būs pirmie, kas varēs novērtēt mobilo
tehnoloģiju jaunumu – veikalā noskanēt interesējošās
preces kodu, izmantojot mobilo aplikāciju, un lietotnē iegūt
uzreiz visu saistošo informāciju par konkrēto preci.
Latvijas
tirgū virtuves trauku un piederumu ražotājs "Fissman" ienāca
pirms trīs gadiem. Zīmols ir pārstāvēts Eiropā, Austrumeiropā,
Vidusaustrumos un Āzijā. Kopā pasaulē šobrīd ir ap 400
"Fissman" veikalu. Latvijā "Fissman" veikali ir
tirdzniecības centros "Alfa", "Domina", "Damme", "Mols"
un tagad arī "Origo".