Pandēmijas dēļ izsludinātājā ārkārtas situācijā "Yandex.Taxi" Rīgā ir ieviesis jaunu pakalpojumu "Piegāde", informē uzņēmumā.

Pakalpojums paredzēts, lai būtu iespējams nodot tuviniekiem dažādas nepieciešamās lietas, piemēram, apģērbus, ēdienu, zāles un higiēnas līdzekļus, savukārt autovadītāji tiks nodrošināti ar papildu pasūtījumiem.

Lai izmantotu attiecīgo pakalpojumu, ir jānorāda saņēmēja telefona numurs, uz kuru tiek nosūtīta īsziņa ar mājaslapas saiti, kur var sekot līdzi automašīnas kustības maršrutam. Pakas nosūtītājam tā jāaiznes līdz mašīnai un jānodod vadītājam, bet saņēmējam - jāiziet ārā un jāsaņem, kad piebrauks automašīna.

LASI ARĪ: Bolt Food uzsāk pārtikas preču piegādi uz mājām

Rīgas iedzīvotājiem par atsevišķu piemaksu ir pieejama arī opcija "No durvīm līdz durvīm" - autovadītājs saņems un nodos paku tieši pie dzīvokļa vai biroja durvīm. Komentāros var arī norādīt bezkontakta piegādes veidu. Šajā gadījumā autovadītājs vienkārši paņems pie durvīm novietotu paku, aizvedīs uz norādīto adresi, noliks tur un sagaidīs, kamēr saņēmējs pats paņems pasūtījumu.

Par šo pakalpojumu nav paredzēts maksāt skaidrā naudā, katrs pasūtījums jāapmaksā ar maksājumu karti, kura ir piesaistīta Yandex.Taxi aplikācijai. Elektroniska norēķināšanās būtiski samazina infekcijas pārnešanas iespējas, izslēdzot nepieciešamību apmainīties ar banknotēm un monētām.

Pakalpojumu nodrošina vadītāji, kuri ir izgājuši speciālas apmācības, kā arī ir informēti par profilakses pasākumiem infekcijas izplatīšanās dēļ.

Pirms pakas nosūtīšanas tā jāiepako aploksnē, kastē vai maisiņā. Ir svarīgi, lai paku varētu ievietot automašīnā un tā nebūtu smagāka par 20 kilogramiem. Piemēram, ir iespējams nosūtīt koferi, dokumentus vai saini ar mantām. Toties divriteni, veļas mazgājamo mašīnu vai stāvlampu nosūtīt nevarēs, piebilst uzņēmumā.