Creamfinance jauns vadītājs

Finanses
2020. gada 30. janvāris 07:51

"Creamfinance" ieceļ jaunu grupas vadītāju ar mērķi paplašināt savu darbību vidēja riska produktu segmentā un pārsniegt 100 miljonu eiro ieņēmumu slieksni.

Jaunais "Creamfinance" vadītājs Patriks Koeks (Patrick Koeck) jauno amatu ieņem no 15. janvāra un ir izvirzījis mērķi – neraugoties uz komplicēto normatīvo regulējumu, panākt biznesa pieaugumu par aptuveni 20% gadā un divu gadu laikā ilgtspējīgi palielināt ieņēmumus virs 100 miljoniem eiro gadā.

"Nav viegli vienmēr atrasties soli priekšā mainīgajam regulējumam. Arī uzņēmējdarbības īstenošana vienlaikus gan Eiropas Savienībā, gan Latīņamerikas valstīs prasa daudz pūļu. Manuprāt, pašreizējā izaugsmes posmā uzņēmumam ir ārkārtīgi svarīgi koncentrēties uz iekšējiem procesiem un nodrošināt, ka visos mūsu tirgos tiek pakāpeniski ieviesti visi "Creamfinance" piedāvātie produkti," teic P. Koeks.

P. Koeks iepriekš ir strādājis par iekšējo procesu vadītāju un uzņēmuma augstākajā vadībā ir vairāk nekā sešus gadus. "Jūtos pagodināts, ka uzņēmuma līdzdibinātāji, kuri man ir bijuši lieliski mentori, tic manām spējām ievirzīt "Creamfinance" nākamajā līmenī. Ar nepacietību gaidu, kad kopā ar komandu turpināsim tiekties pēc nozīmīgām izaugsmes iespējām, un esmu pārliecināts, ka rezultātā sasniegsim stabilu ilgtermiņa peļņu," norāda P. Koeks.

Bijušais grupas vadītājs Matīss Ansviesulis un valdes priekšsēdētājs Dāvis Barons norādījuši, ka pēdējos astoņus gadus "Creamfinance" bija visa viņu dzīve – tika piedzīvoti gan daudz kāpumi, gan kritumi. "Šobrīd apzināmies, ka izveidotā komanda ir spējīga darboties patstāvīgi un spēs uzņēmumu virzīt uz nākamo līmeni. Uzskatām, ka mūsu uzņēmums atrodas labā pozīcijā," teic M. Ansviesulis.

M. Ansviesuļa un D. Barona vadībā uzņēmums ir piedzīvojis strauju izaugsmi – tas ir piesaistījis vairāk nekā 100 miljonu eiro finansējumu, izsniedzis aizdevumus 700 miljonu eiro apmērā septiņās valstīs un reģistrēto lietotāju skaits sasniedzis vairāk nekā 3,6 miljonus. Šobrīd "Creamfinance" atrodas posmā, kur galvenā uzmanība tiek pievērsta riska pārvaldībai un teicamas, efektīvas darbības nodrošināšanai.

M. Ansviesulis un D. Barons turpinās darboties "Creamfinance" kā valdes locekļi un strādās pie jaunu biznesa iespēju radīšanas.

2019. gadā uzņēmuma ieņēmumi sasniedza gandrīz 80 miljonus eiro un saglabāja rentabilitāti. Uzņēmums cieši sadarbojas ar savu stratēģisko investoru "Capitec", kas ir lielākā banka Dienvidāfrikā, ar mērķi uzlabot cenu modeli un klientu kredītspējas novērtējumu ilgtermiņa aizdevumiem.

DB jau rakstīja, ka plaša patēriņa finanšu pakalpojumu sniedzējs "Creamfinance" 2017. gada sākumā piesaistīja 21 miljona eiro B raunda investīciju no Dienvidāfrikas bankas "Capitec Bank Holdings Limited". Finansējums bija paredzēts, lai sekmētu "Creamfinance" starptautisko izaugsmi un pilna produktu portfeļa ieviešanu esošajos tirgos. "Creamfinance" līdzdibinātājs M. Ansviesulis tolaik norādīja, ka šis ieguldījums iezīmē jaunu sākumu finanšu tehnoloģiju un banku sadarbībā.

2018. gadā Latvijā tika ieviests jauns zīmols "Creamcredit", kas ir aizdevums uz pieciem gadiem ar aizdevuma summu līdz 10 tūkstošiem eiro, un šobrīd "Creamcredit" tiek ieviests arī pārējos ES tirgos.

Meksika ir galvenais uzņēmuma izaugsmes tirgus nākotnē. "Creamfinance" uzņēmums Meksikā, kurš savu darbību sāka 2016. gadā, ir sasniedzis rentabilitāti un ir kļuvis par vadošo tiešsaistes aizdevēju tirgū.

"Creamfinance" ir dibināts 2012. gadā Latvijā. Izmantojot viedo datu algoritmus un mašīnmācīšanās iespējas veikt ātru izvērtējumu, "Creamfinance" piedāvā individualizētu pieeju personīgo aizdevumu piešķiršanas procesā. Kompānijas mērķis ir kļūt par globālu "viena klikšķa" aizdevumu piedāvātāju. Šobrīd uzņēmums strādā septiņās valstīs Eiropā un ārpus tās – Latvijā, Polijā, Čehijā, Gruzijā, Dānijā, Austrijā un Meksikā.