
airBaltic zaudējumu apjoms, ko līdz šim neviens nav varējis komentēt, iespējams, 2010. gadā sasniedzis 16 -30 miljonus latu.
Tā liecina DB rīcībā esošā neoficiālā informācija, saskaņā ar kuru pēc vieniem avotiem zaudējumi bijuši 16 miljonu latu apjomā, bet citiem - pat 30 miljonu latu apjomā. Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Matīss Anrijs, jautāts, vai 30 miljonu latu neauditēto zaudējumu apjoms atbilst patiesībā, DB atzina, ka diemžēl to šobrīd nevar komentēt.
DB jau vēstīja, ka par 2009.gadā gūto 14 miljonu latu peļņu airBaltic prezidents Bertolts Fliks paziņoja jau 2010. gada janvārī, bet šobrīd visi gaida pagājušā gada rezultātu auditu, kuru saskaņā ar likumu aviosabiedrība var iesniegt līdz jūlija beigām. Tomēr gan uzrunātā satiksmes ministra Ulda Auguļa, gan M. Anrija izteikumi liecina, ka airBaltic 2010. gadu, iespējams, noslēdzis ar zaudējumiem. Jautāts, kāpēc šogad netiek atklāti airBaltic 2010. gada provizoriskie rezultāti, M. Anrijs iepriekš atzina, ka «ir dažādi apstākļi, kas ietekmē šos rādītājus, tie nav līdz galam auditēti un vai, piemēram, auditors atzīst ieņēmumus vai nē».
Savukārt U. Augulis , jautāts par provizoriskiem 2010. gada zaudējumiem, norādīja, ka «jāskatās uz to, ko nozīmē kompānijas viena gada zaudējumi uz nākamo gadu iespējamo peļņu vai iepriekšējo gadu uzkrājumiem». Viņš arī minēja, ka pērn kompānija pirkusi jaunas lidmašīnas, kur viena izmaksā līdz 30 miljoniem, bet, lai iegādātos lidmašīnas līzingā, jāveic līdzfinansējums un «ieguldījumi kaut kādā veidā var radīt zaudējumus, kas jāsedz ar iepriekšējo gadu uzkrājumiem vai nākotnes peļņu».
2009. gada beigās airBaltic iepriekš ciesto zaudējumu dēļu (2008.gadā 27,8 milj. Ls) pašu kapitāls bija negatīvs (-14,669 milj. Ls), bet, pateicoties akcionāru veiktajam ieguldījumam, kapitālam pērnā gada vidū bija jākļūst pozitīvam. Tādējādi zaudējumu, ja tādi bijuši, apjoms 2010. gadā ir svarīgs no kapitāla viedokļa (ko vērā ņem, piemēram, bankas, kas izsniedz aizdevumus) un var atkal atklāt jautājumu par akcionāru ieguldījumu nepieciešamību. Arī izskanējušos 18 miljonu latu zaudējumus šogad pirmajos piecos mēnešos tā īsti neviens nenoliedz. Tie ir saistīti ar sezonalitātes raksturu. Tomēr neoficiāli zināms, ka 18 miljonu latu zaudējumu dēļ šogad, airBaltic pašu kapitāls kļuvis negatīvs 20 miljonu latu apjomā.