Multifunkcionālā halle Arēna Rīga un viens no pasaules viedierīču ražotājiem Xiaomi Corporation paziņojuši par ilgtermiņa sadarbību. Saskaņā ar jauno piecu gadu līgumu, 12 500 apmeklētāju ietilpīgā arēna pārdēvēta par Xiaomi Arēnu.
Līguma detaļas, tostarp finanšu nosacījumi, ir konfidenciālas.
“Mēs pāršķiram jaunu lapu mūsu arēnas vēsturē. Mainās mūsu nosaukums, bet mēs paliekam uzticīgi vērtībām, kas vienmēr ir mūs raksturojušas—izcila apkalpošana pasākumu rīkotājiem un neaizmirstamas pieredze mūsu viesiem. Daudzu gadu garumā mēs ar lepnumu nesām Rīgas vārdu. Šodien mēs pārņemam starptautisku praksi, kurā pasaules vadošie arēnu zīmoli sadarbojas ar tādiem atpazīstamiem zīmoliem kā Xiaomi, nodrošinot sev attīstības iespējas,” akcentē Ģirts Krastiņš, Arēna Rīga valdes priekšsēdētājs.
Xiaomi Centrālās un Austrumeiropas, kā arī Ziemeļvalstu reģiona ģenerāldirektors Dī Liu uzsver: “Mēs uzsākam sadarbību ar vienu no zināmākajiem un profesionālākajiem sporta un izklaides centriem šajā Eiropas reģionā pirmo reizi Xiaomi vēsturē. Viena no mūsu pamatvērtībām ir būt tuvāk mūsu zīmola faniem un veidot jēgpilnas attiecības ar viņiem. Šī partnerība mūs pietuvina sporta un mūzikas entuziastiem Rīgā, Latvijā un kaimiņvalstīs. Kopā ar arēnu mēs vēlamies radīt jauna līmeņa pieredzi pasākumu apmeklētājiem, izmantojot tehnoloģijas un inovācijas. Sadarbība ar Arēnu ir pirmais posms mūsu plāns. Jau drīzumā mēs plānojam sākt iniciatīvu sadarbībā ar vietējiem aktīvistiem, kas ir nozīmīgi Latvijas sabiedrībai un it īpaši jauniešiem.”
Partnerības līgums ir parakstīts līdz 2029. gadam un tas ietver Arēna Rīga pārdēvēšanu par Xiaomi Arēnu. Vienlaikus šī sadarbība simbolizē arēnas apņemšanos pielāgoties digitālajam laikmetam. Sadarbība ar Xiaomi ļaus modernizēt piedāvājumu, nodrošinot mūsdienīgu un progresīvu tehnisko aprīkojumu un pieredzi visiem apmeklētājiem. Tā arī dos arēnai papildu resursus attīstībai un ieguldījumiem infrastruktūras uzlabošanā un atjaunošanā. Līguma detaļas, tostarp finanšu nosacījumi, ir konfidenciālas.
Kopš atklāšanas 2006. gadā Arēnā Rīga ir notikuši vairāk kā 2300 pasākumi, kurus apmeklējuši vairāk kā 8,9 miljoni cilvēku.
Xiaomi Corporation ir dibināta 2010. gada aprīlī. Xiaomi produkti ir pieejami vairāk nekā 100 valstīs, un uzņēmums piecus gadus pēc kārtas ir iekļauts Fortune Global 500 sarakstā, 2023. gadā ieņemot 360. vietu.Par ACC Distribution
ACC Distribution ir viena no vadošajām tehnoloģiju izplatīšanas kompānijām Baltijas reģionā.
SIA "Arēna Rīga" 2023.gadā strādāja ar 5,748 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 2,5 reizes vairāk nekā gadu iepriekš, vairākkārt pieaugusi arī uzņēmuma peļņa, sasniedzot 789 441 eiro. "Arēna Rīga" reģistrēta 2005.gadā, tās pamatkapitāls ir četri miljoni eiro, bet vienīgais īpašnieks - Jura Savicka uzņēmums SIA "Glesum Investments".