Jebkura biznesa veiksmes pamatā primāri ir uzticama un profesionāla komandai, kā arī spēja nemitīgi pielāgoties ārējiem apstākļiem, domā Dzintars Bērziņš, SIA 1 37 Digital Agency vadītājs.

Mūsdienās vide mainās ļoti strauji, tāpēc ikvienam, kurš vēlas gūt panākumus, ir jāiet līdzi laikam un jābūt gatavam mainīties, atzīmē Dz.Bērziņš, piebilstot, ka, lai bizness būtu veiksmīgs, vadītājam ir jāspēj laicīgi saredzēt arī potenciālos riskus. Līderim vienmēr ir jāraugās pāris soļus uz priekšu un jābūt gatavam pietiekami ātri reaģēt, mēģinot maksimāli izvairīties no lieliem zaudējumiem, spriež 1 37 Digital Agency vadītājs, neslēpjot, ka liela loma biznesa veiksmes stāstā ir arī būšanai īstajā laikā un vietā. 

Sapņo par biznesu

Neatminos, ka bērnībā man būtu bijusi kāda konkrēta sapņu profesija, taču ļoti labi atceros savu sarunu ar mammu, kuras laikā noskaidrojās, ka bērnībā es esot vēlējies būt tūrists, smej Dz.Bērziņš. “Tolaik jau biju pusaudzis un sāku apdomāt iespējamās karjeras izvēles, tāpēc jautājumu mammai, vai viņa atceras, par ko es vēlējos kļūt, kad biju pavisam maziņš. Viņa smaidot atbildēja - citi bērni gribēja kļūt par policistiem vai ugunsdzēsējiem, bet tu gribēji būt tūrists. Laikam, jau būdams bērns, vēlējos redzēt pasauli, un šobrīd varētu teikt, ka savu sapni esmu piepildījis, jo pie katras izdevības dodos ārpus Latvijas. Manuprāt, dzīve ir pārāk īsa, lai to pavadītu vienā vietā. Uzskatu, ka ceļot ir svarīgi, jo tādā veidā var iepazīt citu tautu vērtības, kultūras un saprast, kā cilvēki dzīvo citur,” teic Dz.Bērziņš, kurš savu pirmo darba pieredzi guva jau 13 gadu vecumā. 

“Vasarā mana mamma man sarunāja darbu pie kāda papīru tirgotāja. Mans uzdevums bija sagriezti A5 papīru un uz katra uzlīmēt uzlīmi. Respektīvi - gatavoju paraugus, ko atrādīt klientiem. Tur nostrādāju aptuveni divus mēnešus, katru dienu uz papīra uzlīmējot tūkstošiem uzlīmes. Atceros, ka dienas beigās pirksti bija pilnīgi nevarīgi un izžuvuši. Tā diezgan ātri sapratu, ka es nespēju darīt to, kas man nepatīk, tāpēc jau pusaudžu gados radās pirmais sapnis nākotnē kļūt par uzņēmēju. Man šķita, ka visi biznesmeņi ir turīgi, tāpēc arī es gribēju būt biznesā. Vēlējos būt turīgs un veiksmīgs,” atminas 1 37 Digital Agency vadītājs.

Visu rakstu lasiet žurnāla Dienas Bizness 18.jūnija numurā!

Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.