Uzņēmuma lielākā vērtība ir cilvēki, kuri nebaidās pastāvēt par savu viedokli un ir gatavi cīnīties, lai sasniegtu nospraustos mērķus, domā Iveta Brūvele, SIA Wandoo Finance vadītāja.

Lai arī cik spēcīgs būtu uzņēmuma vadītājs, viens cilvēks nevar paveikt visu, tāpēc līdera galvenais uzdevums ir pulcēt sev apkārt pašpārliecinātus nozares profesionāļus un motivēt tos sasniegt maksimāli labākos rezultātus, spriež I.Brūvele. Tāpat lielu lomu uzņēmuma veiksmes stāstā spēlē arī spēja pielāgoties tirgus izmaiņām un drosme, neslēpj Wandoo Finance vadītāja. Lai kaut ko sasniegtu, ir jāuzņemas riski un jātiek galā ar bailēm kļūdīties - biznesā ir vienkārši jāņem un jādara, tad arī izdosies, domā I.Brūvele.

Maina nozari

Bērnībā man patika dziedāt, dejot un spēlēties ar draugiem, un par nopietnu profesionālo mērķu uzstādīšanu es nemaz nedomāju, atzīst I.Brūvele. “Arī pusaudžu gados man nebija vienas konkrētas sapņu profesijas, tāpēc karjeras veidošana manā gadījumā notika ļoti intiutīvi. Skolas laikos man padevās valodas, literatūra un vēsture, taču, pēc pamatskolas pabeigšanas, iestājos Olaines Mehānikas un Tehnoloģijas koledžā, lai kļūtu par vides tehnologu. Nācās apgūt ļoti daudzas tēmas, kas bija saistītas ar fiziku, ķīmiju, matemātiku un citiem eksaktajiem priekšmetiem, kas iepriekš noteikti nebija mani mīļākie. Neraugoties uz to, mācīties man patika, tāpēc, pēc koledžas absolvēšanas, šajā jomā ieguvu arī augstāko izglītību, bet vēlāk kā vides aizsardzības speciāliste sāku strādāt uzņēmumā Latvijas Dzelzceļš,” stāsta I.Brūvele, neslēpjot, ka šī arī bija tā vieta, kur jaunā profesionāle sapratusi - vides tehnologa profesija nav domāta viņai. 

“Nozarē pavadīju trīs gadus, taču ar to tas viss arī beidzās, jo skaidri apzinājos - šī nav mana īstā vietā. Tolaik vides joma Latvijā kopumā vēl nebija ļoti attīstīta - cilvēkiem un uzņēmumiem bija ierobežota izpratne par šo sfēru un arī ierobežotas iespējas tajā panākt ievērojamus rezultātus. Savukārt man bija svarīgi redzēt darba rezultātu un apzināties, ka tas ir jēgpilns. Šī iemesla dēļ jau agri karjerā pieņēmu lēmumu mainīt tās fokusu un tā 2007. gadā nokļuvu AS Swedbank (tolaik - AS Hansabank). Jāatzīst, ka šī darbavieta man iemācīja ļoti daudz. Sāku kā klientu apkalpošanas speciālists zvanu centrā, nepilna gada laikā kļuvu par grupas vadītāju, bet savu karjeru Swedbank noslēdzu kā Uzņēmumu apkalpošanas un Karšu nodaļas vadītāja,” atzīmē I.Brūvele, kura pēc teju četriem gadiem Swedbank nolēma turpināt paplašināt savu pieredzi finanšu sfērā, pievienojoties uzņēmumam 4finance. 

Visu rakstu lasiet 24.septembra žurnālā Dienas Bizness!

Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.