Alus darītava un dzērienu ražošanas uzņēmums “Cēsu alus” noslēdzis darījumu ar “Orkla Latvija” par ūdens zīmola “Everest” pārdošanu.

Darījuma summa ir konfidenciāla.

Darījums paredz arī ūdens ražošanas iekārtu pāriešanu “Cēsu alus” īpašumā. 

"”Cēsu alus” ilgtermiņa stratēģijas mērķis ir daudzveidīgu dzērienu ražotnes attīstība, ar fokusu uz paplašināšanos bezalkoholisko dzērienu segmentā. Dzeramā ūdens tirgus turpina attīstīties, tāpat arī veselīga dzīvesveida tendences kļūst arvien populārākas un mēs saskatām potenciālu, paplašinot mūsu produktu portfeli un attīstot dzeramā ūdens zīmolu “Everest”. Mēs parūpēsimies par to, lai pircējiem būtu pieejams augstas kvalitātes dzeramais ūdens un nākotnē radīsim inovatīvus produktus ūdens segmentā," komentē AS “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone.

“”Orkla Latvija” paspārnē tiek attīstīti vairāki desmiti dažādi zīmoli, lielākā daļa no tiem pārtikas produktu, uzkodu un saldumu kategorijās, kas arī ir mūsu galvenā kompetence, kuru vēlamies stiprināt un attīstīt. Šobrīd mūsu uzmanības centrā ir aktīvs starts jaunajā “Laimas” ražotnē Ādažos, topošās Skandināvijā modernākās cepumu un vafeļu ražotnes “Selga” Ādažos attīstība, kā arī svarīgu ilgtspējas lēmumu pieņemšana, nododot spēcīgo ūdens zīmolu “Everest” šīs kategorijas profesionāļu rokās,”  skaidro Toms Didrihsons, “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs.

Dzeramais ūdens “Everest” Latvijas tirgū ir pieejams kopš 1997. gada. Tirgū pieejams gāzēts, negāzēts un viegli gāzēts ūdens.

Šobrīd Konkurences padomei iesniegts ziņojums, un darījuma noslēgšana plānota pēc tā izskatīšanas un apstiprināšanas Konkurences padomē. Ūdens zīmola “Everest” iegādes darījums tiks pabeigts pēc ziņojuma izskatīšanas un atļaujas saņemšanas no Konkurences padomes.