Par godu Latvijas saldējuma rūpniecības 50. jubilejai piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” radījis 20 jaunas saldējuma šķirnes, informē uzņēmumā. 

Svinīgās saldējuma sezonas produktu izstrādē un jaunajās iekārtās investēti 820 000 eiro – no tiem 700 000 eiro ir paša uzņēmuma kapitāls, bet 120 000 eiro Eiropas fondu atbalsts. 

Visi jubilejas gada jaunumi ir izstrādāti “Food Union” Saldējuma kompetences centrā.

“Šogad aprit 50 gadi, kopš Latvijā sākusies industriāla saldējuma ražošana, kas šim sasaldētajam desertam piešķīra plašpatēriņa produkta statusu. Tās pirmsākumi meklējami 1971. gadā, kad “Rīgas piena kombinātā” darbu uzsāka pirmā saldējuma fabrika valstī – specializētas ražotne saldējuma masveida produkcijai Latvijas un kaimiņvalstu tirgiem. Šo gadu laikā vairākas pārtikas meistaru paaudzes ir radījušas un spodrinājušas tūkstošiem saldējuma veidu,” saka Irēna Holodnaja, “Food Union” vadītāja Latvijā.

Novērojot, ka šobrīd dalīšanās ar personīgiem iespaidiem sociālajos tīklos, piemēram, Instagram, Facebook, Tik-Tok un Twitter, ir daudzu patērētāju neatņemama dzīves sastāvdaļa, uzņēmums šosezon radījis saldējumus, kas pārsteidz arī ar neordināru vizuālo izskatu. Piemēram, donata jeb virtuļa formas saldējums, koši rozā un violetā vafeļu glāzīte vai saldējums ar tādām piedevām kā popkorns un čipsi.

Tāpat uzņēmums šai saldējuma sezonai radījis divus limitēta apjoma iepakojuma dizainus, kas rotās zīmola “Pols” produktus, par kuriem plašāka informācija vēl sekos.

"Food Union" uzņēmumu apgrozījums Latvijā 2019.gadā bija 114,3 miljoni eiro, kas ir par 6% mazāk nekā 2018.gadā.