Lai uzsvērtu olu, kā daudzveidīgu un veselīgu pārtikas produktu, viens no vadošajiem Ziemeļeiropas un Baltijā lielākais olu un olu produktu ražotājs AS "Balticovo" saviem klientiem Latvijā, Igaunijā un Lietuvā sāk piedāvāt olu makaronus. 

Tas ir jaunums Balticovo olu produktu sortimentā, kas no 4. jūnija sākotnēji būs pieejams “Maxima” veikalu plauktos, bet vēlāk arī citos Latvijas veikalos.

"Uzņēmums izlēma piedāvāt olu makaronus, lai dažādotu savu produktu portfeli un atbildētu uz pieaugošo pieprasījumu pēc inovatīviem un uzturvielām bagātiem pārtikas produktiem, tā nostiprinot savu pozīciju tirgū," iemeslus, kāpēc "Balticovo" iekļāvis sortimentā olu makaronus", skaidro "Balticovo" valdes priekšsēdētājs Vladimirs Mhitarjans.

“Ola var būt kas vairāk par vienkārši olu, tāpēc, sekojot līdzi tendencēm, ir skaidrs, ka jāmeklē jaunas nišas un produkti. "Balticovo" jau piedāvā saldējumu, kurā olas izmantotas kā tā sastāvdaļa. Mēs esam gatavi spert nākamo soli un piedāvājam jaunu produktu - olu makaronus," skaidro AS ‘Balticovo” Attīstības un komunikācijas vadītājs Toms Auškāps.

Šādas olas nozīmē noteiktu lauksaimniecības veidu un dzīvnieku labturības normas, lai nodrošinātu, ka vistas dzīvo brīvākos un dabiskākos apstākļos. AS "Balticovo" olu makaronu mīklā izmantoti "Durum" milti. Tie ir īpaši piemēroti makaronu gatavošanai, kas piešķir mīklai izturību un elastīgumu.” 

T. Auškāps AS “Balticovo” patērētājiem pašlaik piedāvā četru veidu olu makaronus - “Sphagetti”, “Fusilli”, “Cellentani”, “Vermicelli”. 

"Balticovo" ir viens no vadošajiem pārtikas ražošanas uzņēmumiem Ziemeļeiropā, kas nodarbojas ar olu un olu produktu ražošanu. Dibināts 1972. gadā, “Balticovo” ir 100% Latvijas kapitāla uzņēmums un viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā, ik gadu valsts budžetā iemaksājot ap 5 miljoniem eiro. 2022. gadā uzņēmums strādāja ar 101,8 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 63% vairāk nekā gadu iepriekš.

Aptuveni 70 % “Balticovo” produkcijas tiek eksportēta uz vairāk nekā 20 pasaules valstīm, un to skaits ik gadu pieaug. “Balticovo” attīsta atbildīgu ražošanu un ik gadu investē 10-15 miljonus eiro ārpus sprosta vistu olu ražošanas palielināšanā, kā arī ilgtspējīgu, aprites ekonomikā balstītu risinājumu ieviešanā.