Latvijas dārzeņu pārstrādes uzņēmums “Dimdiņi” izveidojis jaunu zīmola vizuālo identitāti, kā arī veicis investīcijas ilgtspējīgā attīstībā, uzstādot saules elektrostacijas, modernizējot ražošanas un notekūdeņu attīrīšanas sistēmas. 

Kopējā investīciju summa jau tagad veido vairāk kā 2 miljonus eiro, un darbi vēl turpinās, saka Oskars Brediks, uzņēmuma valdes locokelis. 

Jaunajā vizuālajā identitātē galvenā krāsa ir violeta, kas atspoguļo inovāciju, radošumu un unikālu pieeju pārtikas ražošanā. “Mēs esam latvisks uzņēmums, tāpēc ražojot augstākās kvalitātes produkciju no vietējiem produktiem mums ir svarīgi rūpēties par Latvijas dabu. Šobrīd vienlaikus notiek vērienīga “zaļā” modernizācija un kopā ar to arī zīmola maiņa,” piebilst uzņēmuma vadītājs. 

2023. gadā “Dimdiņi” uzstādīja saules paneļus, kā arī jaunas, Skandināvijā izstrādātas tehnoloģijas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas, tādējādi samazinot ietekmi uz vidi un veicinot zaļās enerģijas izmantošanu. Modernizācija vēl turpinās un tajā plānots ieguldīt vēl vismaz 2 miljonus eiro nākamajos divos gados. 

“Dimdiņi”, ģimenes uzņēmums, ir viens no vadošajiem dārzeņu audzēšanas un pārstrādes uzņēmumiem Baltijas valstīs, kas specializējies kāpostu audzēšanā kopš 1992. gada. Ap 150 ha platībā  tiek audzēti galviņkāposti, Ķīnas kāposti un kale. Pašu izaudzētie kāposti tiek pārstrādāti, gatavojot skābētus kāpostus, štovētus kāpostus un marinētus kāpostu salātus. Visa ražošana notiek ievērojot HACCP, BRCGS kvalitātes standartus. Uzņēmumā tiek audzēta un pārstrādāta arī bioloģiski sertificēta produkcija. 

"Dimdiņi" pērn strādāja ar 9,129 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,8% vairāk nekā gadu iepriekš, kā arī uzņēmuma peļņa palielinājās vairākkārt un bija 602 095 eiro.

Kompānija reģistrēta 1992.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2840 eiro. Uzņēmums pieder Ivetai Stalidzānei (40,14%), Rinaldam Audzišam (20,42%), Sintijai Bredikai (19,72%) un Oskaram Bredikam (19,72%).