Latvijas juvelierizstrādājumu mazumtirgotājs AS Grenardi Group turpina izvērsties ārpus Baltijas - investējot teju 3,5 miljonus eiro, uzņēmums startējis Čehijas tirgū, atverot divus juvelierizstrādājumu salonus uz galvenās iepirkšanās ielas Prāgā. 

14. novembrī durvis ver shop-in-shop formātā veidotais salons, kas apvieno gan pasaulē atzīto Itālijas juveliermākslas zīmola Damiani salonu, gan Baltijas klientiem jau pazīstamo GRENARDI. Gada nogalē turpat blakus tiks atvērts ekskluzīvā un strauji augošā Itālijas luksusa zīmola Pasquale Bruni mono zīmola salons, kas ir pirmais šāda koncepta projekts Grenardi Group portfelī. 

Abi Grenardi Group saloni atradīsies stratēģiski nozīmīgā lokācijā, uz centrālās iepirkšanās ielas Prāgā, pašā luksusa zīmolu epicentrā, līdzās tādiem pasaules mēroga vārdiem kā Dior, Hermès, Chanel, Rolex un citiem. To telpas ierīkotas vēsturiskā, valsts nozīmes arhitektūras pieminekļa ēkā, kur šobrīd atrodas jaunatklātā piecu zvaigžņu viesnīca Fairmont Golden Prague — viena no prestižākajām un modernākajām viesnīcām Prāgā. 

“Čehijas izvēle kā nākamais Grenardi Group tirgus ir stratēģisks un pārdomāts solis. Pirmkārt, Prāga ir nozīmīgs tūrisma galamērķis — 2024. gadā pilsētu apmeklēja vairāk nekā 8 milj. tūristu, rādītājiem atgriežoties pirmspandēmijas līmenī, turklāt pieaug arī to ceļotāju īpatsvars, kuri meklē augstākās kvalitātes pieredzi — gan viesnīcās un restorānos, gan ekskluzīvos zīmolos. Otrkārt, pilsētā ir plašs vietējo pircēju loks, kas novērtē kvalitāti un izsmalcinātu dizainu, nodrošinot būtisku potenciālu mūsu klientu loka paplašināšanai. Pie šī projekta mērķtiecīgi esam strādājuši vairāk nekā divus gadus un esam lepni, ka zīmols no Latvijas šodien var atrasties līdzās pasaules prestižākajiem vārdiem,” teic Ainārs Spriņģis, AS Grenardi Group valdes priekšsēdētājs.