RIB peļņa sasniedz 11,36 miljonus eiro

Bankas
2024. gada 8. novembris 11:48

AS "Reģionālā investīciju banka" (RIB) peļņa šī gada deviņos mēnešos veido 11,36 miljonus eiro, kas ir par 68,8% vairāk nekā pērn.

Uzņēmuma kapitāls un rezerves uz šī gada 30.septembri sastāda 62,33 miljonus eiro. Turpinot aktīvi strādāt Latvijas uzņēmumu kreditēšanā, šī gada deviņos mēnešos dažādiem pašmāju projektiem izsniegusi finansējumu 48,4 miljonu eiro apmērā, kas ir par 26,7 miljoniem eiro jeb 123% vairāk nekā pērnā gada attiecīgajā laika periodā.

Attiecībā uz bankas pamatdarbības ieņēmumiem joprojām saglabājas pozitīva pieauguma tendence - šī gada deviņos mēnešos tie sastāda 17,84 miljonus eiro, kas ir par 9,1% vairāk nekā pērnā gada deviņos mēnešos, tai skaitā par 15,2% pieauguši arī ieņēmumi no bankas kredītportfeļa. RIB turpina aktīvi strādāt uzņēmumu kreditēšanas jomā, fokusējoties uz Latvijas vidējo un lielo uzņēmumu dažādu projektu finansēšanu.

"2024.gada trešajā ceturksnī un visa 2024.gada garumā banka demonstrē teicamu sniegumu un uzrāda augstu pelnītspēju. Šī gada deviņos mēnešos sasniegtā peļņa 11,36 miljonu eiro apmērā ir labs rezultāts, bet vēl jo vairāk priecē bankas spēja attīstīt savu pamata biznesa virzienu, proti, 2024.gadā būtiski palielinājies bankas kredītportfelis. Šī gada oktobrī atzīmējām jaunu bankas kredītportfeļa apjoma rekordu - 150 miljoni eiro. Jāatzīmē arī pozitīvā Latvijas kredītportfeļa pieauguma dinamika - salīdzinājumā ar pērnā gada deviņu mēnešu rezultātiem šogad ievērojami - par 123% pieaudzis izsniegtā finansējuma apjoms dažādiem pašmāju projektiem. Komunikācijā ar esošajiem un potenciālajiem klientiem redzam, ka mūsu šodienas projektu finansēšanas piedāvājums ir aktuāls un pieprasīts. Arvien vairāk vietējo vidējā un lielā segmenta uzņēmumu izvēlas RIB kā savu sadarbības partneri finansējuma piesaistes jautājumos un ikdienas biznesa apkalpošanā. Arī tehnoloģiju ziņā RIB turpina savu attīstību - no oktobra vidus RIB klientiem pieejama jauna internetbanka un mobilā lietotne, kas veidotas, ņemot vērā klientu vēlmes un ierosinājumus ikdienas apkalpošanas procesu uzlabošanai," stāsta Aleksandrs Jakovļevs, RIB valdes priekšsēdētājs.