Tehnoloģiju uzņēmumi "Printful", "Printify" un "Snow Commerce" strādās ar vienotu zīmolu "Fyul", informēja uzņēmumos.

Uzņēmumos skaidro, ka jaunais vienotais zīmols apvienos trīs e-komercijas platformas vienā globālā struktūrā. Tāpat "Fyul" turpinās sniegt atbalstu uzņēmumiem visos attīstības posmos, palīdzot tiem sākt un attīstīt e-komercijas darbību.

Zīmoli "Printful", "Printify" un "Snow Commerce", kas veido "Fyul", turpinās darbību kā līdz šim, ietverot uzņēmumu inovācijas, tehnoloģiskās priekšrocības, ražošanas un loģistikas risinājumus, konsolidējot tos vienotā platformā, kas kalpos par pamatu gan esošajiem zīmoliem, gan jaunām iniciatīvām nākotnē.

Zīmola nosaukumu "Fyul" izrunā kā angļu valodas vārdu degviela ("fuel"), un tas radīts, apvienojot "Printify" un "Printful" nosaukumu galotnes. Zīmola nosaukums simbolizē uzņēmuma virzību, enerģiju un attīstības sparu, atzīmē kompānijās.

Vienlaikus "Fyul" komanda ir sākusi pārcelšanos uz "Fyul House" - 9000 kvadrātmetru plašu, divu ēku darba telpu kompleksu Rīgā, kas paplašinās "Printful" iepriekšējo centrālo atrašanās vietu. Plānots, ka ēku pilnīga izbūve un iekārtošana turpināsies līdz 2026. gada pirmajam ceturksnim.

"Fyul" personāla un kultūras direktore Pārsla Baško atzīmē, ka "Fyul" debija sakrīt ar pirmo gadadienu kopš apvienošanās paziņojuma, simbolizējot uzņēmuma izaugsmi un transformāciju no trim zīmoliem par vienotu, globālu spēlētāju.

Jau ziņots, ka Latvijas izcelsmes starptautiskie tehnoloģiju uzņēmumi "Printful" un "Printify", kas visā pasaulē sniedz apdrukas un citus ražošanas pakalpojumus pēc pieprasījuma, 2024. gada rudenī paziņoja par apvienošanos. Apvienotā uzņēmuma īpašnieki ir līdzšinējie akcionāri, tostarp Jānis Berdigans, Lauris Liberts un Agris Tamanis.

"Printful" 2023. gada jūnijā iegādājās ASV bāzēto e-komercijas uzņēmumu "Snow Commerce".