Latvijas jaunuzņēmums "Supliful", kas nodarbojas ar kosmētikas, uztura bagātinātāju un pakotās pārtikas produktu ražošanu un piegādi pēc pasūtījuma, apkopojis datus par 2023. gadu, kas liecina, ka, piemēram, ieņēmumi ir auguši 5,6 reizes, sasniedzot 4,72 miljonus dolāru. 

Salīdzinājumam gadu iepriekš tie nebija pat viens miljons dolāru. Savukārt “Supliful” platformas lietotājiem 2022. gadā izdevies pārdot preces 1,42 miljonu dolāru apmērā, bet pagājušajā gadā 5,4 reizes vairāk - 7,27 miljonu dolāru apmērā. 

Kopumā, izmantojot “Supliful” platformu, 2023. gadā ir pārdoti 225 000 preču vienību. Vienam platformas lietotājam pat izdevies pārdot produktus vairāk kā viena miljona dolāru vērtībā.    

""Supliful" strādā kopš 2021. gada rudens. Investīcijās esam piesaistījuši tikai 3 miljonus dolāru. No tiem 1,9 miljoni ir ieguldījumi kapitālā un 1,1 miljons ir aizdevums. Ar minimālu ieguldījumu mārketinga aktivitātēs mums ir izdevies pārliecināties par produkta nepieciešamību tirgū. Mums ir izdevies augt ļoti strauji, pierādot arī biznesa modeļa dzīvotspēju. Un šo tendenci plānojam turpināt arī 2024. gadā. “Supliful” mērķis šogad ir kāpināt apgrozījumu vēl 10 reizes," saka uzņēmuma "Supliful" līdzdibinātājs Mārtiņš Lasmanis.

Plānots arī, ka šogad "Supliful" piedāvāto produktu klāstu papildinās sejas kopšanas līdzekļi, produkti dzīvniekiem, dažādas piedevas un funkcionālā pārtika.

Uzņēmums "Supliful" līdz šim aktīvi nav strādājis pie investīciju piesaistes. M. Lasmanis teic, ka konkrētajam biznesa virzienam tas ir sarežģīti gan biznesa modeļa, gan kopējās makroenomiskās situācijas dēļ. Ierobežotais finansējums pastāvīgi rada izaicinājumus. Kā vienu no lielākajiem M. Lasmanis min nemitīgu cīņu par to, lai izdotos apmierināt arvien augošo pieprasījumu. Neskatoties uz to, komanda strādā, lai nodrošinātu produktu pieejamību, un arī piegāde iekļautos 48 stundu robežās. 

2023. gadā "Supliful" komanda izauga no 15 līdz 38 darbiniekiem. "Arī tas bija izaicinājums - nodrošināt, ka darbinieki Eiropā, Āzijā un ASV, kas nāk no atšķirīgām kultūrām, spēj strādāt vienoti. Mums bija jāpiedomā pie komunikācijas uzlabošanas komandas iekšienē," teic M. Lasmanis.

"Supliful" ir jaunuzņēmums, kas palīdz e-komercijas jomā strādājošiem uzņēmējiem uzsākt un pārvaldīt savu kosmētikas, uztura bagātinātāju vai pakotās pārtikas biznesu. "Supliful" strādā ASV tirgū kopš 2021. gada oktobra. Divu gadu laikā tas ir apgrozījis vairāk nekā 5 miljonus dolāru un izsūtījis vairāk kā 200 000 produktu savu klientu vārdā. 

Komandā šobrīd aktīvi darbojas gandrīz 40 profesionāļi no visas pasaules. "Supliful" galvenā mītne un vairāk kā puse komandas atrodas Rīgā. Pārējie komandas biedri ir bāzēti Denverā, Kolorado štatā. Tur atrodas arī "Supliful" 600 kvadrātmetru lielais pasūtījumu izpildes centrs.