Mobilo sakaru operators “Tele2” ir kļuvis par mīlētāko zīmolu telekomunikāciju nozarē Latvijā, apsteidzot vēsturisko operatoru, kas ilgus gadus šajā topā dominēja. 

Līdz ar to “Tele2” ir ne tikai mobilā interneta ātruma līderis un privātpersonu izvēle nr.1 tirgū, bet arī mīlētākais zīmols nozarē.

Kā atzīst “Tele2” vadītājs Valdis Vancovičs, tad šis ir būtisks notikums nozarē, jo mainīt sabiedrības viedokli un attieksmi ir ļoti sarežģīti un laikietilpīgi.

“Šis panākums noteikti ir vairāku gadu mērķtiecīga darba rezultāts, sākot ar kvalitatīva mobilo sakaru tīkla izveidi, klientu apkalpošanas kvalitātes un lojalitātes veicināšanu un beidzot ar pievilcīga zīmola stāsta veidošanu,” atzīst Valdis Vancovičs. 

“Atvērtība, uzticamība un elastība – šīs ir trīs mūsu uzņēmuma vērtībām, kuras nav uzrakstītas tikai uz papīra, bet reāli darbojas praksē, un to noteikti sajūt un novērtē ne tikai mūsu darbinieki, bet arī klienti un sabiedrība kopumā. “Tele2” ir zīmols cilvēkiem.”

Latvijas mīlētāko zīmolu kopējā TOPā “Tele2” ir iekļuvis TOP10, bet Baltijas mērogā ir ceturtais mīlētākais zīmols.