Radošās izcilības festivāla ADWARDS ceremonijā noskaidroti labākie reklāmas, dizaina un citu radošo industriju darbi.

Starptautiskas žūrijas vadībā tika izvērtēti dažādās radošajās disciplīnās tapuši 256 darbi, kopumā tika piešķirti 18 pirmās pakāpes ordeņi un 32 otrās pakāpes ordeņi. 

Festivāla ADWARDS darbi tika iesniegti un vērtēti vairākās kategorijās: integrētās kampaņas, TV & radio, interaktīvie un digitālie risinājumi, drukas māksla & dizaina meistarība, preses un vides reklāma, zīmola stāsts, sabiedriskās attiecības, netradicionālā komunikācija, pasākumi un sponsorēšana, zīmola saturs un izklaide, radošās izcilības eksports.

Darbus vērtēja 15 žūrijas locekļi no 11 valstīm, intensīvākajām diskusijām notiekot klātienē Rīgā. Žūrijas prezidents – Huans Garsia Eskudero (Juan García-Escudero) no aģentūras TBWA ESPAÑA, kurš ir strādājis vairāku pasaules līmeņa festivālu žūrijās.

Pirmās pakāpes ordeņus, kas nozīmē visaugstāko vērtējumu gan par ideju kvalitāti, gan izpildījuma meistarību, saņēma 18 darbi: 

  1. Integrētā kampaņa – Izcila vieta atkritumu poligonam (autori: McCann Rīga, klients: Getliņi EKO)

  2. TV klips – Tasty price (autori: TBWA Latvija, klients: McDonald’s Latvia)

  3. TV klips – Zelta Zivtiņa, priekšapmaksas kampaņa (autori: EnterCreative, klients: Tele2)

  4. Animācijas klips – Berthold Gone Wild (autori: PANIC)

  5. Tiešsaistes video – No meistara par lempi 1 sekundē (autori: VUCA Communications, klients: Latvijas Valsts policija)

  6. Audio identitāte – Rīgas Starptautiskais kinofestivāls Riga IFF (autors: Artūrs Liepiņš, Riga IFF)

  7. Grafiskā komunikācija – Rīgas drosmes un prieka vasara (autori: Rīgas valstspilsētas pašvaldības Komunikācijas un Zīmola pārvalde)

  8. Grāmata – Latvijas fotogrāfija 2022 (autors: Mūsdienu kultūras centrs Kultkom, klients: Foto Kvartāls)

  9. Ilustrācijas – Ziemassvētki kā bērnībā (autors: Rīgas valstspilsētas pašvaldības Komunikācijas un Zīmola pārvalde)

  10. Fotogrāfijas – Lai zied visa pasaulīte (autors: Rīgas valstspilsētas pašvaldības Komunikācijas un Zīmola pārvalde)

  11. Telpas un pieredzes dizains – Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas navigācija (autori: H2E, klients: Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzija)

  12. Telpas un pieredzes dizains – Dabas galerija (autori: Skudras metropole & Don’t Panic!)

  13. Vides reklāma – Lai zied visa pasaulīte (autori: Rīgas valstspilsētas pašvaldības Komunikācijas un Zīmola pārvalde)

  14. Preses reklāma – Krustvārdu kodi (autori: McCann Rīga, klients: LIDL)

  15. Jauns zīmols – XXVII Vispārējie latviešu Dziesmu un XVII Deju svētki (autori: KID Design, klients: Latvijas Nacionālais kultūras centrs)

  16. Zīmola atjaunināšana (rebrand) – Riga Pride 2023 - Atplauksti (autori: LGBT un viņu draugu apvienība Mozaīka, klients: Riga Pride)

  17. Sabiedriskās attiecības – Izcila vieta atkritumu poligonam (autori: McCann Rīga, klients: Getliņi EKO)

  18. Radošās izcilības eksports – izstāde Dizaina muzejā Londonā: Weird Sensation Feels Good. The World of ASMR (autori: Ēter, klients: Londonas Dizaina muzejs sadarbībā ar ArkDes)

Balvu Young Creative, kurai reklāmas, grafiskā un digitālā dizaina darbus iesniedz jaunie radošie talanti līdz 28 gadu vecumam, ieguva Alise Stefānija Miļuhina ar grāmatu 100 Latvijas burti / 100 Latvian letters (klients: Latvijas Mākslas akadēmija).

Titulu Agency of the year ieguva aģentūra McCann Rīga. 

Radošās izcilības festivālu ADWARDS jau 17 gadus rīko Latvian Art Directors Club.